Bővebben a UZINE-ról

A UZINE 2014-ben alakult olyan szakértők összefogásaként, akik úgy gondolták, hogy a hazai kommunikációs piacra ráférne egy vérfrissítés. Csapatunk tagjai közt megtalálható a 15 éves kommunikációs múlttal rendelkező PR szakember ugyanúgy, mint a tapasztalt marketinges, a kreatív szövegíró, a profi grafikus, kiadványtervező, a kiváló projektmanager, vagy akár az ügyes fejlesztő. Tisztában vagyunk vele, hogy egy ilyen team komoly érték, ezt pedig munkáinkon keresztül nagyon szívesen megosztjuk partnereinkkel, ügyfeleinkkel.

A csapat

Csapatunk felépítése moduláris, ami azt jelenti, hogy fix központi mag köré építhető, külső tanácsakdókból, fejlesztőkből, grafikusokból áll. A médiában és a marketing/PR területen több éves - esetenként évtizedes - tapasztalattal rendelkező munkatársaink mögött így az ésszerűség határain belül korlátlanul bővíthető, azonnal csatasorba állítható professzionális csapat várja, hogy bizonyíthasson.

Haraszi Tibor

Galaktikus Lord


Benke Évi

Tartalmi Tündér


Baráth Viki

Projekt Parancsnok


Nyers Marcell

Marketing Mogul




Tartalom

Írói gárdánk a médiapiac szinte minden szegletében szerzett már gyakorlatot a bulvársajtótól a technológiai és a gazdasági lapokon keresztül a lifestyle kiadványokig. B2C és B2B területen ugyanolyan otthonosan mozgunk és nem hoz minket zavarba a váltás a print és a digitális felületek által megkövetelt stílusok közt. Nem jelent gondot számunkra egy-egy kiadvány teljes kivitelezése sem, referenciáink közt megtalálhatóak teljes portálok lefejlesztéssel és napi szintű tartalomszolgáltatással vagy akár B2B magazinok cikkírással, szerkesztéssel és nyomdai munkálatokkal együtt.

PR, kommunikáció

Amennyiben magadról, vagy cégedről szeretnél valamilyen üzenetet eljuttatni a célcsoportjaid számára, mi segítünk a helyes üzenetek kiválasztásában és kampányok célzásában. Vállaljuk PR-cikkek megírását, blogok menedzselését, szakcikkek írását, szerkesztését, de rendezvények, sajtótájékoztatók szervezésében és levezénylésében is segítséget tudunk nyújtani. Munkatársaink közvetlen kapcsolatban vannak több hazai kiadóval és médiacéggel, így kivételesen hatékony megjelenési arányt tudunk elérni nem feltétlenül fizetett tartalmak számára is.

PPC

Csak az átkattintásra tudsz gondolni? Álmodban is hallani véled, ahogy kattog az egér gombja? Akkor bizony segítségre lesz szükséged. Legyen szó Facebook-ról, vagy AdWords-ről ha PPC kampányokkal szeretnél látogatókat, érdeklődőket vagy vásárlókat csábítani magadhoz, akkor van egy jó hírünk a számodra: Van egy tapasztalt csapatunk, ami pont az ilyen kihívások megoldására lett létrehozva. Szakértőink életükben nem írtak be egyetlen direkthivatkozást sem a böngészőjükbe, és azon dolgoznak, majd, hogy a te ügyfeleid se tegyék ezt meg, hanem pont oda navigáljanak az interneten, ahova te szeretnéd.

Közösségi média

Ha kiugranál a Coelho idézetek és macskás videók bűvköréből és valóban értékes közösségi média stratégiát szeretnél, amely érdekes a célcsoportod számára, akkor van egy jó és egy rossz hírünk. A rossz, hogy több munka van vele, a jó pedig, hogy majd mi megcsináljuk helyetted A közösségi média ereje ma már óriási. Mivel pedig az ezeket fejlesztő vállalatok folyamatosan azon dolgoznak, hogy a lehető, legpontosabban kiszolgálják az ott megjelenő közönséget, a célcsoport eléréséhez a hirdetők részéről is állandó finomhangolás szükséges. A mi szakértőink állandóan a Facebook-on és a LinkedIn-en lógnak, de nem cicás videókat néznek, hanem a rendszer változásait figyelik, hogy ezekre reagálva a lehető legpontosabban kiszolgálják ügyfeleink kívánságait.

Marketing

Egy saját, belső marketing csapat, vagy akár csak egy marketing specialista fenttartása nagyon komoly bér- és járulékos költségekkel jár. Mi ezt garantáltan olcsóbban megoldjuk. Profi csapatunk teljes körű marketing tanácsadással tud szolgálni. Felmérjük vállalkozásod célpiacait, meghatározzuk a kitörési pontokat és egy átfogó marketingstratégiát is felvázolunk számodra, amit aztán, ha kell, végig is viszünk.

Fejlesztés

Mobilapplikáció, website, Facebook-app. Igen. Mi is sok technológiával kapcsolatos kifejezést ismerünk. De, ami még ennél is jobb: el is tudjuk nektek készíteni őket. Ha csak az ötlet van meg, az sem gond. Leülünk egy kávé mellett és kitaláljuk együtt, hogy mi lenne a legjobb és, hogy mi működhet.

Hogy csináljuk?

1 Tervezés

Mindegy, hogy egy új weboldalba, egy termék bevezetésébe, brandépítésbe vagy netán önképzésbe fogunk, jó terv nélkül nem juthatunk messzire. Minden folyamat ezzel kell, hogy kezdődjön.


2Megvalósítás

A terv önmagában azonban még nem jelent sikert. Meg is kell azt valósítani. El kell jutni a célig. Ehhez pedig kitartásra, jól szervezettségre és kreatív problémamegoldó képességre van szükség.


3Visszacsatolás

Az egyik legfontosabb folyamat a célba érés után kezdődik. Értékelnünk, elemeznünk kell teljesítményünket és levonni a következtetéseket, hogy legközelebb még jobb tervet tudjunk készíteni.

“Aki azért nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg.”Henry Ford